به گزارش پایگاه خبری سهیلسنقر؛ حجتالاسلام و المسلمین سیدجواد حسینیکیا، نماینده مردم شهرستان سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی، با حضور در دفتر مدیریت ادارهکل بهزیستی استان، با مجید درویشی، مدیرکل بهزیستی کرمانشاه دیدار و گفتگو کرد.
در این نشست، دو طرف ضمن مرور روند ارائه خدمات حمایتی و توانبخشی به مددجویان، به بررسی نیازها، چالشها و دغدغههای جامعه هدف بهزیستی در شهرستان پرداختند.
محورهای اصلی این گفتگو شامل توسعه فرصتهای اشتغال پایدار برای مددجویان، تأمین و ارتقای وضعیت مسکن خانوادههای تحت پوشش، بهبود کیفیت خدمات حمایتی و توانبخشی، و همچنین سایر مسائل مرتبط با این اقشار بود.
در پایان این دیدار، طرفین بر ضرورت پیگیری ویژه و مستمر مطالبات مددجویان و بهرهگیری حداکثری از ظرفیتهای موجود برای رفع مشکلات و ارتقای سطح خدمات بهزیستی در شهرستان سنقروکلیایی تأکید کردند و مقرر شد اقدامات عملی در این زمینه با جدیت دنبال شود.



انتهای خبر/

