امروز: جمعه,۲۲ خرداد

سرپرست هیأت ژیمناستیک استان کرمانشاه گفت: یکی از چالش‌های جدی ما در ژیمناستیک، کمبود مربیان متخصص و باتجربه است که این موضوع مستقیماً بر کیفیت آموزش و روند پرورش ورزشکاران اثر گذاشته و نیازمند بازگشت نیروهای فنی هستیم.

رئیس هیأت کبدی استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای حضور دوباره در لیگ برتر کشور خبر داد و گفت: هیأت جدید با تکیه بر ظرفیت ملی‌پوشان، استعدادیابی هدفمند و حمایت از قهرمانان، به دنبال احیای جایگاه کبدی کرمانشاه در سطح ملی است.

ملی‌پوش تیم والیبال نشسته کشورمان با اشاره به برگزاری اردوهای آماده‌سازی، گفت: تیم ملی با تمرکز بر رقابت‌های پیش‌ رو، هدف اصلی خود را کسب سهمیه پارالمپیک و تداوم افتخارآفرینی در میادین جهانی قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت به ۳۸ مکان ورزشی در پی حملات اخیر خبر داد و گفت: برآوردها نشان می‌دهد میزان این خسارات به حدود ۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از وارد آمدن خسارت به ۳۸ مکان ورزشی در پی حملات اخیر خبر داد و گفت: برآوردها نشان می‌دهد میزان این خسارات به حدود ۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

رئیس کمیته بازی و ورزش هیأت ورزش‌های همگانی گفت: آموزش ورزش نونهالان بر پایه بازی‌های هدفمند و فعالیت‌های غیرمستقیم است که ضمن تقویت آمادگی جسمانی و هماهنگی عصب و عضله، زمینه استعدادیابی و رشد اصولی را فراهم می‌کند.

کارشناس فوتبال کشورمان، تصمیم سازمان لیگ برای تعطیلی مسابقات لیگ برتر و آغاز اردوی تیم ملی پیش از جام جهانی را بهترین اقدام ممکن دانست و گفت: ادامه بلاتکلیفی در این زمینه به آماده‌سازی تیم ملی آسیب جدی وارد می‌کرد.

رئیس هیأت کشتی استان کرمانشاه، با تأکید بر لزوم توجه جدی به توسعه کشتی بانوان، گفت: این رشته با وجود ظرفیت‌های قابل توجه، برای تداوم مسیر رشد خود نیازمند فرهنگ‌سازی هدفمند و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح جامعه است.

رئیس هیأت شطرنج استان کرمانشاه گفت: امروز از نظر کیفیت در وضعیت مطلوبی قرار داریم و حتی در تیم ملی نماینده داریم، اما در حوزه تعداد بازیکنان با کمبود مواجه هستیم که باید برای آن برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

از دست ندهید

به گزارش پایگاه خبری سهیل سنقر؛ نماز جمعه عبادی_سیاسی بیست و دوم خرداد ماه ۱۴۰۵ در شهرستان سنقر و کلیایی به امامت حجت‌ الاسلام‌ و المسلمین مرتضی رضائی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان در مسجد جامع امام خمینی (ره) شهرستان برگزار گردید.