به گزارش پایگاه خبری سهیل سنقر؛ رئوف حضرتی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سنقروکلیایی از شناسایی و احضار متخلفان تخریب و تصرف اراضی ملی در روستای خیاران از توابع بخش مرکزی خبر داد.
وی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در پی رصد و پایش مستمر فعالیتهای سودجویانه در منطقه، گزارشی مبنی بر تخریب و تصرف غیرمجاز اراضی ملی و اقدام به کاشت درخت توسط افراد سودجو دریافت شد که بلافاصله پرسنل پاسگاه ویژه متخلف را شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به این اداره احضار کردند.
حضرتی با اشاره به حساسیت موضوع افزود: بر اساس مواد ۵۵ و ۴۳ قانون حفاظت و بهرهبرداری از جنگلها و مراتع، هرگونه دخل و تصرف در عرصههای ملی بدون مجوز قانونی، جرم محسوب شده و قطعاً با متخلفان برابر مقررات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در پایان از عموم مردم، همیاران طبیعت و دوستداران محیط زیست درخواست کرد تا در حفاظت از انفال و سرمایههای طبیعی کشور همکاری و مشارکت فعال داشته باشند و هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به یگان حفاظت منابع طبیعی گزارش دهند.

انتهای خبر/

