به گزارش پایگاه خبری سهیل سنقر؛ جلسه جمعبندی نظارت تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان سنقر و کلیایی با حضور سردار دکتر مهدی حاجیان، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، برگزار شد که در این نشست، عملکرد یگانهای انتظامی شهرستان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و بر لزوم نظارت مستمر و ارتقای کیفیت خدمات تأکید شد.
فرمانده انتظامی کرمانشاه در این جلسه با اشاره به رسالت اصلی پلیس در ایجاد و ارتقای احساس امنیت در میان شهروندان، اظهار داشت: وظیفه ذاتی نیروی انتظامی، مقابله با کسانی است که نظم جامعه را برهم میزنند و در این مسیر، تمام توان خود را به کار میگیریم.
وی با تفکیک امنیت به دو نوع «عینی» و «ذهنی» خاطرنشان کرد: مردم زمانی میتوانند امنیت را احساس کنند که آن را به چشم ببینند و این مهم جز با حضور مؤثر و جدیت مأموران در صحنههای مأموریت محقق نمیشود. هرچه شهروندان عزم پلیس را در اجرای برنامهها نظارهگر باشند، اعتماد و دلگرمی آنان به نیروی انتظامی بیشتر خواهد شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاشهای شبانهروزی کارکنان انتظامی، آنان را از شریفترین و کمتوقعترین کارکنان نیروهای مسلح خواند و تصریح کرد: این عزیزان با ایثارگری در میدان خدمت، همواره در پی برقراری آرامش پایدار برای مردم هستند.
سردار حاجیان، حرفهایگری، دانش و تجربه را از مؤلفههای قدرتآفرین پلیس برشمرد و گفت: خوشبختانه اکثر کارکنان انتظامی استان از این ویژگیها برخوردارند و همین عامل، رمز موفقیت در اکثر مأموریتها بوده است. همچنین شناخت دقیق از جغرافیا و عوامل جرمخیز، از دیگر نقاط قوت مأموران ماست که در سالهای اخیر به رشد کشفیات و کنترل جرائم منجر شده است.
رئیس پلیس استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخورد قاطع با مجرمان تأکید کرد: امروز به همت همکاران پرتلاشم، اراذل و اوباش در کرمانشاه از هرگونه حاشیه امنیتی بیبهرهاند و بهصورت مستمر رصد میشوند. در صورت وقوع هرگونه جرم یا نیاز به حضور پلیس، مأموران ما در سریعترین زمان ممکن در محل حاضر شده و از تضییع حقوق شهروندان جلوگیری میکنند.
وی در پایان از ازسرگیری مجدد طرح «امنیت محلهمحور» در استان خبر داد و ضمن تقدیر از فرمانده و کارکنان انتظامی شهرستان سنقروکلیایی به دلیل ایجاد امنیت مطلوب در این منطقه، بر تداوم رویکردهای پیشگیرانه و مقابلهای پلیس تأکید کرد.
در حاشیه این مراسم، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانوادههای معظم شهدا تجلیل و قدردانی کرد و با ستایش مقام والای شهیدان، بر تداوم راه آنان در حراست از امنیت و آرمانهای نظام اسلامی تأکید نمود.





















انتهای خبر/

