به گزارش پایگاه خبری سهیل سنقر؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه سنقر، فرماندار، معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان، با حضور در منزل خانواده معظم شهید میلاد محمدی، یاد و خاطره این شهید گرانقدر را گرامی داشتند.
در این دیدار صمیمانه، مسئولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از صبر و استقامت خانواده شهید قدردانی کرده و بر تکریم مقام شهدا و خانوادههای آنان به عنوان یک وظیفه ملی و دینی تأکید کردند.
حاضران در این مراسم، نقش بیبدیل شهدا در پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و حراست از مرزهای میهن را ستودند و ادامه راه آنان را ضروری دانستند. آنان خدمت صادقانه به مردم را بزرگترین راه پاسداشت خون شهدا خواندند و از تلاشهای بیوقفه برای حل مشکلات جامعه خبر دادند.





انتهای خبر/

