به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سهیلسنقر؛ همزمان با هفته قوه قضاییه و در آستانه سالروز شهادت مظلومانه آیتالله دکتر بهشتی (ره) ـ نماد عدالت و استقامت ـ رئیس دادگستری و جمعی از قضات دادگستری، دادسرا و شورای حل اختلاف شهرستان سنقروکلیایی، با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
حجتالاسلام والمسلمین مرتضی رضائی، امامجمعه شهرستان سنقروکلیایی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه، بیان داشت: هر کاری در کشور انجام میشود، ریشه نهایی آن به قوه قضائیه بازمیگردد و اگر مانعی در مسیر پیش آید، حل و فصل آن در نهایت بر عهده دستگاه قضاست. این جایگاه نشان میدهد که سنگینی بار حل مشکلات مردم بر دوش قضات و کارکنان این قوه است.
امام جمعه سنقروکلیایی با استناد به حدیثی از نهجالبلاغه و توصیههای حضرت امیر(ع) به کارگزاران خود، تصریح کرد: نباید به کار قضاوت به عنوان یک شغل صرف نگاه کرد، بلکه این جایگاه، رحمت و عنایت ویژه الهی است که به فرد داده میشود تا بتواند گرهای از مشکلات مردم بگشاید. اگر کوتاهی صورت گیرد، برکت از عمر و مال و اولاد انسان برداشته میشود.
وی با اشاره به فرمایشات آیتالله جوادی آملی، به موضوع «برکت کار» اشاره و خاطرنشان کرد: برخی با وجود زحمات فراوان، کارشان بدون برکت میماند، اما برخی دیگر به خاطر اخلاص و نگاه خدمتی، محبوب دلها شده و آثار ماندگاری از خود به جا میگذارند؛ همانند شهید بهشتی و شهید سلیمانی که کارشان ویژه و پربرکت بود.
امام جمعه سنقروکلیایی در پایان، با آرزوی طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب و سلامتی برای همه کارگزاران نظام، بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر نهادها برای حل مشکلات مردم و شناساندن ظرفیتهای استان تأکید کرد.















انتهای خبر/

