به گزارش پایگاه خبری سهیل سنقر؛ سرپرست اداره شیلات شهرستان سنقروکلیایی به همراه سرمایهگذار بخش خصوصی، از سد جامیشان بازدید کرد. این بازدید با هدف ارزیابی میدانی ظرفیتهای موجود برای اجرای طرح پرورش ماهی در قفس و همچنین بررسی امکان بهرهبرداری اقتصادی از پایاب این سد صورت گرفت.
در جریان این بازدید، کارشناسان و مسئولان مربوطه، زمینههای فنی و اجرایی لازم برای توسعه فعالیتهای آبزیپروری در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند و بر استفاده بهینه از منابع آبی سد جامیشان تأکید کردند.
گفتنی است اجرای موفق این طرح میتواند گامی مؤثر در جهت رونق تولید، ایجاد اشتغال پایدار برای منطقه و بهرهبرداری حداکثری از پتانسیلهای اقتصادی سد جامیشان محسوب شود.
انتهای خبر/

