رضایت بیمار یکی از مهمترین شاخصهای کیفیت خدمات درمانی است. بیماران راضی مراقبت بیشتری از خود میکنند، همکاری بیشتری با ارائهکنندگان خدمات سلامت دارند که منجر به تسریع روند بهبود و عملکرد بحث درمان و پزشکی آنها میشود.
علت نبود برخی اقلام دارویی در داروخانه تأمین اجتماعی سنقر
هادی دبیران نیز در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاعرسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی سنقر و کلیایی جزو درمانگاههای عمومی سازمان به تبع آن داروها طبق فرم ابلاغی سازمان و بهصورت بیمهای است و فروش دارو بهصورت آزاد و غیربیمه وجود ندارد.
پزشک متخصص بهصورت مأموریت کاری در درمانگاه مشغول است
رئیس درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان سنقر و کلیایی افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی جزو درمانگاههای عمومی است و در این میان برای حضور پزشک متخصص مکاتباتی انجام شده و پزشک متخصص در درمانگاه در قالب مأموریت در درمانگاه مشغول میشود و از دیگر خدمات اینکه پرستار خانم برای انجام تزریقات و ارائه خدمات به مراجعان زن، جذب درمانگاه شده است.
وی گفت: در درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان دو پزشک عمومی، یک دندانپزشک، یک داروساز، ماما و متخصص زنان مشغول خدمت هستند.
دبیریان در خصوص سیستم نوبتدهی، افزود: قطعی سیستم نوبتدهی بهصورت اینترنتی سراسری است، درمانگاه برای ارائه خدمات به مراجعان هم بهصورت اینترنتی هم تلفنی امکان نوبتدهی را دارد.
علت نبود خدمات سونو و اسکن در درمانگاه تأمین اجتماعی
وی افزود: خدمات سونوگرافی، اسکن جزو خدمات بیمارستانی است و مشمول درمانگاه تامین اجتماعی نیست.
مراجعه غیرحضوری مراجعان، چالش درمانگاه تأمین اجتماعی
هادی دبیریان گفت: علی رغم اینکه درمانگاه بهصورت ماهانه آمادگی ارائه خدمات درمان به بیش از ۴ هزار نفر بیمار را داشته، برخی از مراجعکنندگان غیرضروری به درمانگاه مراجعه میکنند و این موجب ازدحام جمعیت و عدم رسیدگی درست به بیماران واقعی و در اولویت درمان میشود.
پایان خبر/
تنظیم خبر: سمانه فعلهگری

